How Can We Help?

Office 365

< Terug

Algemene informatie over Office365 vind je hier: Office365 (externe link)
Zie onze website pagina Office 365 voor informatie over prijzen e.d.

Help

Wanneer ingelogd in Office365 (https://login.microsoftonline.com) beschik je over een uitgebreide helpfunctie (klik rechts boven in op het vraagteken en kies Help).
Hier kan je nagenoeg alles vinden met betrekking van het gebruik van OWA (webmail) Outlook, mobiles etc.
Vragen? Ga naar de pagina voor Office Help en Training (externe link) voor antwoorden.

Wachtwoord

Standaard verlopen de Office365 wachtwoorden. De geldigheid van de wachtwoorden ligt tussen de 90 en 100 dagen (standaard).
Vanaf 14 dagen voor het verlopen van het wachtwoord wordt er een melding getoond aan de gebruiker.

Wachtwoord verlopen

Als het wachtwoord is verlopen kunnen wij deze resetten. Bij het resetten van een wachtwoord plaatsen we een tijdelijk (eenmalig) wachtwoord op het account.
Je moet daarmee inloggen en wordt dan gedwongen het wachtwoord direct aan te passen.

Spamfiltering/Junk filter

De spamfiltering die in de Exchange Online zit is redelijk, maar zeker niet zo trefzeker als de Site4U spamfiltering.
Je kan de Site4U spamfiltering bij ons als extra bestellen, ook als je een eigen mailserver of mail via een andere partij afneemt.

Het Junk filter van Exchange Online filtert en beoordeeld zelf ook mail. Hierdoor kan er toch e-mail in de junk folders terechtkomen. Zelfs onderlinge e-mail (binnen het domein) kan hier terechtkomen.
De Junkfiltering kan je beheren: Inloggen op outlook.office.com/mail/inbox klik onder settings (tandwieltje rechts boven) op ‘alle Outlook-instellingen weergeven’. Onder ‘Ongewenste e-mail’ kun je instellingen aanpassen.